قوانین و مقررات آی کلیک

 قوانین و مقررات

اصطلاحاتی که در این قوانین و مقررات به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است:

.قوانین و مقررات کلیک‌

کلیه قیمتها به نرخ اتحادیه وفقط برای مشترکینی ک از سامانه نرم افزاری اطمینان بانام آی کلیک استفاده میکنند ۱۰ درصد تخفیف ارائه می شود.

ماده ۱تعاریف و اصطلاحات

۱-۱- دفتر: دفتر پیک موتوری اطمینان  با نام تجاری آی کلیک که نسبت به ارائه خدمات آی کلیک اقدام می‌نماید.

۱-۲- آی کلیک: خدمات نرم‌ افزاری که توسط دفتر به منظور حمل مرسولات کاربر سفارش دهنده توسط کاربر راننده در اپلیکیشن آی کلیک ارائه می‌شود

۱-۳- اپلیکیشن: نرم افزار متعلق به دفتر که به منظور استفاده از خدمات آی کلیک ، حق استفادۀ موقت از آن برابر شرایط قراردادی و سند حاضر به کاربران اعطا می‌گردد.

۱-۴- کاربر: شخص حقیقی یا حقوقی است اعم از راننده و سفارش دهنده که از طریق اینترنت به اپلیکیشن آی کلیک متصل و از خدمات آن بهره مند می‌شود.

۱-۵- کاربران: در این سند کاربر راننده و کاربر سفارش دهنده به همراه هم با نام کاربران استفاده می‌شوند.

۱-۶- کاربر راننده: شخص حقیقی است که بوسیلۀ موتور سیکلت مطمئن و رانندگی صحیح اقدام به تحویل گرفتن مرسولات از کاربر سفارش دهنده در مبدا و تحویل دادن آن در مقصد به گیرنده مرسوله برابر شرایط سفارش ثبت شده در اپلیکیشن آی کلیک می‌نماید.

۱-۷-کاربر سفارش دهنده: شخص حقیقی یا حقوقی است که به منظور استفاده از خدمات آی کلیک نسبت به جابجائی مرسوله از نشانی مبدا به نشانی مقصد از اپلیکیشن آی کلیک استفاده می‌نماید.

۱-۸- دریافت کننده مرسوله: شخص حقیقی یا حقوقی که مرسولۀ کاربر سفارش دهنده را در مقصد دریافت می‌نماید.

9-1- حساب کاربری: حسابی است که اشخاص برای استفاده از خدمات آی کلیک در اپلیکیشن آی کلیک ایجاد کرده‌اند.

10-1-  موتور سیکلت مطمئن: وسیله نقلیه ای است مجهز به قوای محرکه و کلیه منصوبات و شرایط لازم برای حمل بار، دارای دو محور و وزن خالص حداکثر ۵۵۰ کیلوگرم که برای حرکت در معابر عمومی طراحی گردیده است.

11-1- کلاه ایمنی: کلاهی است که راننده و سرنشین موتور سیکلت‌ها آن را برای محافظت سر خود در برابر ضربات احتمالی ناشی از بروز سوانح به کار می‌برند.

12-1-  اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران در اختیار آی کلیک قرار داده می‌شود اعم از اطلاعاتی که به صورت مستقیم از سوی کاربران وارد می‌شود و همچنین اطلاعاتی که به صورت خودکار و در نتیجۀ بهره برداری از خدمات آی کلیک در اختیار دفتر قرار داده می‌شود، مانند اطلاعات مربوط به پیک اعم از زمان پیک، موقعیت مکانی مبدا و مقصد، مسیر طی شده، موقعیت مکانی کاربر راننده و غیره.

13-1-  قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران : قانون اساسی، قوانین عادی، آئین نامه های اجرایی، بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و کلیه ضوابط قانونی حاکم بر انجام موضوع قرارداد اعم از قانون بیمه اجباری شخص ثالث، آئین نامه راهنمائی و رانندگی.

 

14-1-  اعتبار: مبلغی است که کاربران سفارش دهنده در حساب کاربری خود به منظور استفاده از خدمات آی کلیک دارند. این مبلغ به صورت پرداخت از طریق سامانه بانکی و کارت‌های عضو شبکۀ شتاب و یا با استفاده از آی کلیک کارت طبق شرایط و مقررات حاضر منظور و محاسبه خواهد شد.

 

 

ماده ۲حساب کاربری

۲-۱- کاربران با ثبت نام در اپلیکیشن و همچنین با هر بار استفاده از خدمات آی کلیک می‌پذیرند که قوانین و مقررات جاری دفتر را به صورت کامل مطالعه کرده و با اطلاع کامل از شرایط و معانی آن پذیرفته اند.این قوانین و مقررات ممکن است در طول زمان تغییرکند، بنابراین استفادۀ مستمر کاربران از سایت و اپلیکیشن به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است.

۲-۲- برای استفاده از خدمات آی کلیک لازم است که هر کاربر سفارش دهنده اعم از شخص حقیقی و یا حقوقی یک حساب کاربری در اپلیکیشن ایجاد نمایند. تنها اشخاصی که بیش از ۱۸ سال سن و واجد اهلیت قانونی باشند می‌توانند اقدام به ساختن حساب کاربری در اپلیکیشن نمایند. برای استفاده از خدمات آی کلیک ، کاربر مذکور باید نام، نام خانوادگی، آدرس پست الکترونیکی و شماره همراه خود را در اپلیکیشن ثبت کند.

۲-۳- کاربران می‌پذیرند اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و به‌ روز در اپلیکشین وارد کنند و مسئول عدم صحت اطلاعات اعلام شده، شخص کاربر می‌باشد. در صورت اثبات خلاف این موضوع، دفتر مجاز به پیگیری قضایی و قانونی نزد مراجع ذیصلاح می‌باشد.

۲-۴- هر شخص با توجه به مدارک هویتی تنها می‌تواند یک حساب کاربری به عنوان کاربر سفارش دهنده یا کاربر راننده بنا به مورد در دفتر داشته باشند. در صورتی که دفتر اطلاع یابد که به نام یک شخص اعم از حقیقی و یا حقوقی حساب‌های کاربری متعدد وجود دارد، دفتر مجاز خواهد بود نسبت به قطع خدمات و غیرفعال نمودن حساب‌های کاربری مذکور اقدام نماید.

5-2- کاربران متعهد می‌گردند که صرفا با ایمیل متعلق به خود نسبت به ثبت نام در اپلیکیشن آی کلیک اقدام نمایند. در غیر این صورت در برابر شخص ذینفع صاحب ایمیل تماما مسئول بوده و دفتر به محض آگاهی از این موضوع نسبت به لغو عضویت کاربر مذکور اقدام خواهد نمود.

6-2-  مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی در اپلیکیشن یا سایر خدمات مربوط به آی کلیک انجام می‌شود به عهدۀ کاربران بنا به مورد است. بنابراین مسئولیت سفارش دهنده غیر از کاربر نیز، که با استفاده از حساب کاربری وی از خدمات آی کلیک استفاده می‌نمایند، کاملا متوجه خودکاربر سفارش دهنده می‌باشد.

7-2-  مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور به عهدۀ کاربران است. در صورت مفقود شدن یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر مذکور موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع دفتر برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به دفتر انجام نشده است، مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام شده و می‌شود به عهدۀ وی خواهد بود.

8-2-  کاربر سفارش دهنده حق ندارد به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهد یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کند. در مورد کاربر شخص حقوقی نیز، مسئولیت‌های قانونی بهره برداری از خدمات آی کلیک متوجه مدیران مجموعه‌های مذکور خواهد بود.

9-2-  در شرایط خاصی ممکن است از کاربر سفارش دهنده برای استفاده از خدمات، درخواست احراز هویت شود، در چنین شرایطی اگر کاربر اطلاعات کافی در اختیار دفتر قرار ندهد، دفتر می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائۀ خدمات به کاربر خودداری کند.

10-2-  ممکن است بنا به مورد و حسب صلاحدید و تشخیص دفتر، از کاربران درخواست اطلاعات تکمیلی، ارائه مدارک و یا اصلاح اطلاعات موجود گردد. در این صورت کاربر مورد درخواست، متعهد به ارائه اطلاعات و یا اصلاح اطلاعات درخواستی در مدت اعلام و درخواست شده از سوی دفتر خواهد بود. در غیر این صورت دفتر می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائۀ خدمات به کاربران خودداری کند.

 

ماده ۳استفاده از آی کلیک

۳-۱- با استفاده از خدمات دفتر کاربران می‌پذیرند و موظف می‌باشند که از آی کلیک برای انجام هیچ فعالیت غیر‌ قانونی طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران یا خلاف شرع یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکنند

2-3-  کاربران حق ندارند اشیاء غیر مجاز از جمله مشروبات الکلی، مواد مخدر، سلاح یا سایر اشیاء یا حیواناتی که طبق قانون جمهوری اسلامی ایران مجاز نیست، به وسیله ی پیک موتوری جابه جا نمایند..

3-3-  کاربران متعهد می‌شوند هیچ‌گاه از خدمات آی کلیک به صورتی که به دفتر یا شرکای آن صدمه‌ای وارد کند استفاده نکند. در صورتی که کاربران نسبت به سوء استفاده از امکانات فراهم شده در خدمات آی کلیک در جهت منافع شخصی و یا آسیب اعم از مادی و یا معنوی به منافع دفتر اقدام نمایند، دفتر ضمن داشتن حق قطع خدمات و غیرفعال نمودن حساب کاربری، مجاز خواهد بود با مراجعه به مراجع قضایی و یا سایر مراجع ذیصلاح قانونی نسبت به مطالبۀ جبران خسارات وارده اقدام نماید.

4-3- کاربر سفارش دهنده کالا متعهد است در صورت داشتن بار نامتعارف و یا هر گونه پرنده یا حیوانات دیگر، موضوع را قبل از توافق بر پیک به کاربر راننده اعلام کند. در غیر اینصورت چنانچه پس از پذیرش درخواست پیک و عزیمت کاربر راننده به نقطۀ مبدا، راننده مواجه با موارد فوق شود، مجاز به لغو (امتناع از انجام) پیک بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده و هزینۀ پیک برعهدۀ کاربر سفارش دهنده است.

5-3-  کاربران می‌پذیرند که دفتر ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و یا Push Notification به عنوان راه ارتباطی دفتر با وی استفاده کند. کاربران می‌توانند درخواست کنند که ارسال این پیام‌ها قطع شود اما می‌پذیرند که با انصراف از دریافت این پیام‌ها، ممکن است در استفاده از خدمات با مشکل مواجه شود و یا اطلاعات مقتضی بموقع به ایشان نرسد.

6-3- مسئولیت تامین اینترنت و سخت ‌افزار لازم و همچنین پرداخت هزینه‌های مربوط به آنها برای استفاده از خدمات آی کلیک به عهدۀ کاربران می باشد..

7-3- با استفاده از خدمات آی کلیک کاربران می‌پذیرند که در حین پیک، آی کلیک را وسیله‌ای برای تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات شخصی خود قرار ندهند و از هرگونه معرفی و عرضۀ محصولات و خدمات شخصی و یا متعلق به دیگران خودداری کنند.

8-3-کاربران متعهد می‌شوند پس از اتمام پیک از هیچ بخش از اطلاعاتی که در نتیجۀ استفاده از خدمات آی کلیک، از سفارش دهندهان یا رانندگان کسب کرده‌اند، هیچ‌گونه استفاده‌ای نکنند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات سفارش دهندهان یا رانندگان در دستگاه تلفن همراه یا به هر شیوۀ دیگر نیز مغایر با قوانین آی کلیک خواهد بود. همچنین کاربران متعهد می‌شوند در طول پیک، فقط در شرایط ضروری از اطلاعاتی که از سفارش دهندهان یا رانندگان در خدمات آی کلیک ارائه شده است استفاده کنند. استفادۀ کاربران از این اطلاعات باید مطابق با عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد. در هر صورت اطلاعات مذکور به صورت امانت در اختیار کاربران قرار گرفته است و در صورت نقض تعهدات مذکور، دفتر مجاز به پیگیری حقوقی و کیفری موضوع خواهد بود.

9-3 – کاربران می‌پذیرند و اعلام می‌دارند که متن حریم خصوصی آی کلیک را مطالعه کرده و مورد قبول آنها می‌باشد.

10-3- کاربران متعهد به رعایت همۀ قوانین اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در هنگام استفاده از کلیک هستند.

11-3- خدمات آی کلیک ممکن است با مشارکت خدمات دفتر‌های دیگری ارائه شود که دفتر کنترلی روی آنها ندارد. در چنین شرایطی کاربران می‌پذیرند که این خدمات، قوانین استفاده و مقررات مختص خود را دارند و دفتر کلیک مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این دفتر‌ها ندارد.

12-3 – صرف نظر از عدم امکان استفاده از کد کاربری برای اشخاص ثالث و از آنجایی که ممکن است از طریق حساب کاربری کاربر سفارش دهنده، اشخاص دیگری به غیر از کاربر سفارش دهنده از خدمات آی کلیک استفاده نمایند، مسئولیت پرداخت هزینه‌های مترتبه و همچنین هر گونه مسئولیت قانونی ایشان نسبت به کاربر راننده و دفتر متوجه کاربر سفارش دهنده می‌باشد و بدین ترتیب کاربر مذکور و اشخاص ثالث استفاده کننده نسبت به دفتر و سایر مراجع قانونی دارای مسئولیت تضامنی می‌باشند.

13-3- کاربران می‌پذیرند که آی کلیک خدمات حمل و نقل شهری نیست بلکه تنها خدمات نرم‌افزاری است که ارتباط بین سفارش دهندهان و رانندگان را جهت توافق بر انجام یک پیک فراهم می‌کند. در خدمات آی کلیک کاربر راننده مختار است یک درخواست پیک را بپذیرد یا رد کند، همچنین کاربر سفارش دهنده مختار است پس از ارسال درخواست پیک، مشخص شدن راننده و قبل از آغاز عزیمت راننده به نقطۀ مبدا، پیک را انجام دهد یا خیر. لذا هر پیکی که سفارش دهنده با راننده انجام می‌دهد باید به عنوان یک قرارداد لازم مستقل و رابطۀ قراردادی بین راننده و سفارش دهنده در نظر گرفته شود.

14-3- از آنجایی که ممکن است از طریق حساب کاربری کاربر سفارش دهنده، سفارش دهنده و یا سفارش دهندهانی به غیر از کاربر سفارش دهنده از خدمات آی کلیک استفاده نمایند، مسئولیت پرداخت هزینه‌های مترتبه و همچنین هر گونه مسئولیت قانونی ایشان نسبت به کاربر راننده و دفتر متوجه کاربر سفارش دهنده می‌باشد و بدین ترتیب کاربر مذکور و سفارش دهندهان مربوطه نسبت به دفتر دارای مسئولیت تضامنی می‌باشند.

15-3- کاربر سفارش دهنده متعهد می شود که به هیچ عنوان با حساب کاربری خود برای اشخاص زیر ۱۸ سال بدون حضور خود درخواست پیک ارسال ننماید. در غیر اینصورت چنانچه پس از پذیرش درخواست پیک و عزیمت کاربر راننده به نقطۀ مبدا، راننده مواجه با مورد فوق شود، مکلف به لغو (امتناع از انجام) پیک بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده و هزینۀ پیک برعهدۀ کاربر سفارش دهنده است.

ماده ۴هزینه‌ها و پرداخت

۴-۱- کاربر سفارش دهنده می پذیرد امکان استرداد هزینه‌هایی که وی به دفتر می‌پردازد وجود ندارد.

۴-۲- کاربر سفارش دهنده می‌پذیرد هزینۀ خدمات از طرف دفتر مشخص می‌شود و پس از استفاده از خدمات اعتراضی نسبت به هزینۀ آن نمی‌تواند داشته باشد. بدیهی است از آنجایی که کاربر سفارش دهنده مجاز به عدم پذیرش هزینه اعلام شده از سوی دفتر می‌باشد، در صورت قبول، متعهد به پرداخت آن می‌باشد و به همین منظور کاربر مذکور با قبول این شرایط و مقررات به دفتر اختیار دریافت و وصول مبالغ مورد مطالبۀ دفتر را از محل اعتبار کاربری خود، اعطا می‌نماید.

۴-۳- پرداخت هزینۀ خدمات فقط از طریق روش‌هایی که توسط آی کلیک مشخص می‌شود، می تواند صورت گیرد. این روش‌ها عبارتند از پرداخت از طریق اعتبار موجود در حساب کاربری آی کلیک، پرداخت اینترنتی و یا از طریق USSD برای افزایش اعتبار و پرداخت نقدی به راننده.

۴-۴- کاربران می‌پذیرند هزینۀ خدمات ارائه و اعلام شده از سوی دفتر، ممکن است بسته به ویژگی‌های خدمات ارائه شده از جمله نوع خدمات، زمان خدمات، مدت زمان تخمینی جهت ارایه خدمات، مکان خدمات (مبدا، مقصد یا مسافت مسیر حمل) و یا عوامل دیگر متغیر باشد. در هر صورت رقم اعلام شده از سوی دفتر بر اساس استانداردهای موجود و صلاحدید دفتر تعیین گردیده است و در صورت پذیرش از سوی کاربران، نامبردگان حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی دراین خصوص نخواهند داشت.

۴-۵- کاربر سفارش دهنده می‌پذیرد که باید هزینۀ حمل مرسوله را مستقل از هر گونه مشکلی که ممکن است در برنامۀ کلیک جهت پرداخت آنلاین به وجود بیاید، به دفتر پرداخت کند. در صورتی که به دلیل مشکلی در برنامۀ آی کلیک یا مشکلات ارتباطی از جمله اینترنت و شبکۀ تلفن همراه امکان پرداخت از طریق نرم‌افزار فراهم نشود، کاربر سفارش دهنده همچنان موظف به پرداخت هزینۀ حمل مرسوله خواهد بود. در این شرایط پرداخت هزینه ممکن است با هماهنگی کاربر سفارش دهنده با مرکز تماس دفتر یا روش‌های دیگر صورت پذیرد. در صورتی که کاربر سفارش دهنده به هر دلیلی از جمله مشکلات نرم‌افزار پرداخت را انجام نداده باشد، دفتر حق دارد مبلغ را از اعتبار نامبرده در آی کلیک کسر کند.

۴-۶- کاربر سفارش دهنده می‌پذیرد هیچوقت درخواست کلیک ارسال نکند مگر اینکه قصد استفاده از خدمات آی کلیک را داشته باشد. کاربر سفارش دهنده اگر پس از ارسال درخواست، پذیرش آن و تحویل مرسوله توسط یک کاربر راننده، درخواست را لغو کند، یا پس از پذیرش در مکان مشخص شده به عنوان مبدا تعیین شده در زمان مشخص جهت تحویل مرسوله حضور پیدا نکند، وی متعهد به پرداخت مبلغ مورد قبول مذکور می‌باشد و یا دفتر مجاز خواهد بود نسبت به کسر و برداشت مبلغ مذکور از محل اعتبار وی اقدام نماید.

۴-۷- کاربر سفارش دهنده می‌پذیرد هر گونه تخریبی که در موتورسیکلت راننده در نتیجۀ استفاده از خدمات با حساب کاربری وی ایجاد شود، مسئولیت تامین هزینه‌های مربوط به تعمیر، شست و شو و غیره به عهدۀ وی خواهد بود. در چنین مواردی دفتر حق دارد این هزینه‌ها را از اعتبار موجود در حساب آی کلیک کاربر سفارش دهنده کسر یا از وی وصول کند. در صورتی که اعتبار موجود نزد آی کلیک به میزان خسارات وارده و هزینه‌های مترتب بر آن نباشد، کاربر راننده و یا دفتر مجاز به پیگیری وصول مطالبات مذکور خواهد بود.

۴-۸- کاربر سفارش دهنده مسئول پرداخت هزینۀ حمل مرسوله از مبدا به مقصد به طرق تعیین شده در اپلیکیشن آی کلیک می‌باشد.

۴-۹- هزینۀ حمل کالا بایستی توسط کاربر سفارش دهنده پرداخت گردد مگر این که کاربر سفارش دهنده از کاربر راننده تقاضا نماید که هزینۀ حمل کالا که توسط اپلیکیشن آی کلیک تعیین گردیده را از تحویل گیرنده دریافت نماید. در صورت عدم پرداخت وجه توسط تحویل گیرنده مسئولیت آن بر عهدۀ کاربر سفارش دهنده خواهد بود.

ماده ۵مسئولیت کلیک

۵-۱- دفتر با تمام امکانات خود از جمله مرکز تماس ۲۴ ساعته، واحد رسیدگی به شکایات و فرآیند میانجیگری تمامی تلاش خود را جهت رضایت کاربران، رفع اختلافات ایجاد شده در زمان ارائه و استفاده از خدمات آی کلیک بین کاربران، و ایجاد صلح و سازش فی مابین آنها می‌کند.

۵-۲- دفتر با استفاده از نظارت‌های خود تلاش می‌کند خدمات با کیفیت مطلوب به کاربران ارائه دهد.

3-5- دفتر با استفاده از نظارت‌های خود و انجام نظرسنجی از کاربران سفارش دهنده در انتهای پیک تلاش می‌کند خدمات با کیفیت مطلوب به کاربران ارائه دهد.

4-5- دفتر تلاش خود را جهت فراهم نمودن امکان استفاده از خدمات نرم‌افزاری خود توسط دستگاه‌های کاربران محترم می نماید اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاه‌ها یا همۀ شبکه‌های ارتباطی (اینترنت، شبکۀ تلفن ‌همراه و غیره ) نخواهد داد.

5-5- تمامی اطلاعات کاربران بعنوان اطلاعات محرمانه نزد دفتر محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام ذیصلاح. بنابراین در صورت درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، دفتر مکلف به ارائه اطلاعات کاربران به مراجع مذکور می‌باشد..

6-5- چنانچه هر یک از کاربران آی کلیک در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق می‌توانند شکایت خود را از طریق مرکز تماس ۲۴ ساعته و واحد رسیدگی به شکایات دفتر مطرح و دفتر پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات بعمل خواهد آورد.

7-5-  جهت اطلاع بیشتر کاربران با نحوه و شرایط ارائۀ خدمات آی کلیک و استفاده از نرم‌افزار‌های سفارش دهنده و راننده، همۀ اطلاعات مورد نیاز کاربران توسط آی کلیک در نرم‌افزار قرار داده شده است و اشخاص می‌توانند با مراجعه به قسمت مذکور و مطالعۀ آنها کاملا با شرایط ذکر شده و خدمات آی کلیک آشنا شوند. همچنین همکاران ما در مرکز تماس به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی هر گونه ابهام و سوال کاربران هستند. لازم به توضیح است که ارائه اطلاعات کاربری صرفا از طریق اپلیکیشن امکان پذیر است و به منظور حفظ امنیت اطلاعات کاربران و اصل محرمانگی ارائه اطلاعات کاربری به خود کاربر و اشخاص ثالث به صورت تلفنی و حضوری مقدور نیست.

8-5- مسئولیت آی کلیک فقط در فرضی است که کاربر سفارش دهنده از طریق اپلیکیشن آی کلیک درخواست حمل ارسال کرده است و کاربر راننده نیز این درخواست را پذیرفته است. لذا اگر کاربر راننده و کاربر سفارش دهنده که در اپلیکیشن آی کلیک ثبت نام کرده‌اند خارج از اپلیکیشن با یکدیگر بر انجام حمل توافق نمایند هیچ گونه مسئولیتی متوجه دفتر نخواهد بود.

.

ماده ۶مسئولیت کاربران

۶-۱- مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربران که ناشی از عدم رعایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در هنگام پیک) و قوانین مدنی (ورود خسارت به مرسولات کاربر سفارش دهنده یا اشخاص ثالث) باشد، برعهدۀ شخص متخلف بوده و دفتر هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت و دفتر می‌تواند ضمن غیر فعال کردن حساب کاربری متخلف، از طریق مراجع صالح، اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی خود بعمل آورد.

.

۶-۲- هر گونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری، نام و اعتبار دفتر شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی و دفتر حق غیر فعال نمودن کاربران و اقدام قانونی علیه نامبردگان را جهت مطالبۀ خسارت و احقاق حقوق قانونی خود خواهد داشت.

۶-۳- کاربر راننده متعهد می‌شود تنها از علایم و اقلام سازمانی استفاده کند که توسط آی کلیک تهیه و در اختیار او گذاشته شده است . مسئولیت استفاده از اقلام و علایمی که سبب ایجاد مشابهت و یا ایجاد اشتباه برای کاربران سفارش دهنده و یا سایر اشخاص اعم از حقیقی و یا حقوقی کند بر عهدۀ کاربر راننده بوده و در صورت لزوم دفتر به قطع خدمات با نامبرده و پیگیری قانونی اقدام خواهد نمود و شخص متخلف مکلف به جبران خسارات وارده به دفتر خواهد بود.

۶-۴- کاربر راننده متعهد به بیمه نمودن موتور سیکلت می‌باشد تا در صورت بروز خسارات به اشخاص ثالث جبران خسارات از طریق دفتر بیمه گر میسر باشد.

5-6 – مسئولیت رعایت همۀ قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و نیز عدم استفاده از نرم‌افزار آی کلیک در حین رانندگی و حفظ سلامت خودرو توسط رانندگانی که در آی کلیک فعالیت می‌کنند برعهدۀ کاربران راننده است.

6-6 – کاربر راننده در زمان استفاده از خدمات دفتر و انجام حمل بر اساس آن حق جابجائی اشخاص و سفارش دهنده را چه بصورت رایگان و چه با وصول کرایه با موتور سیکلت خود ندارد. در صورت تخلف، علاوه بر اعمال ضمانت اجراهای قراردادی علیه کاربر توسط دفتر، کلیه مسئولیت‌های ناشی از جابجایی سفارش دهنده بر عهدۀ شخص کاربر راننده بوده و در این خصوص مسئولیتی متوجه دفتر نمی‌باشد.

7-6- کاربر راننده متعهد به بیمه نمودن وسیله نقدی تا سقف تعهدات قانونی خود می‌باشد تا در صورت بروز خسارات به اشخاص ثالث و یا هر یک از سرنشینان امکان جبران خسارات از طریق دفتر بیمه گر میسر باشد

8-6- در صورتی که در حین پیک کاربر راننده نسبت به نقض تعهدات قانونی از سوی کاربر سفارش دهنده اطلاع پیدا کند، کاربر راننده متعهد به اعلام گزارش به مرکز تماس دفتر و مراجع انتظامی خواهد بود.

ماده ۷شرایط حمل مرسوله

۷-۱- کاربر سفارش دهنده ملزم و متعهد می‌باشد که مشخصات کامل مرسوله شامل ارزش ریالی آن و نشانی دقیق گیرندۀ مرسوله را در سامانۀ آی کلیک و در زمان ثبت درخواست وارد نماید و در صورتیکه حمل مرسوله نیاز به بسته بندی خاصی داشته باشد انجام بسته بندی با کاربر سفارش دهنده می‌باشد و در صورت عدم رعایت این بند کلیه مسئولیت‌های ناشی از عدم ارائه اطلاعات صحیح یا کامل برعهدۀ کاربر سفارش دهنده خواهد بود.

2-7- وسایلی که کاربر سفارش دهنده نباید به وسیله ی پیک جابه جا کند عبارت است از مواد منفجره، محترقه، مواد سمی، اسیدی، بیماری زا و بد بو، مایعات و جامدات اتش زا و سوختی، مواد و وسایل رادیواکتیو و بارهای حجیم مانند بسته‌های بزرگ.

3-7-  کاربر سفارش دهنده نباید مرسولات خلاف قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران که از جمله عبارت است از مرسولۀ ممنوعه، مواد مخدر، مشروبات الکلی، مواد شیمیائی توهم زا، مواد منفجره، محترقه، مواد سمی، اسیدی، بیماری زا و بد بو، مایعات و جامدات آتش زا و سوختنی، مواد و وسایل رادیواکتیو و بارهای با حجم و ابعاد بیشتر از مقررات دفتر را جهت حمل به کاربر راننده تحویل دهد و در صورت اطلاع، کاربر راننده مکلف به اعلام مراتب به دفتر و مراجع انتظامی می‌باشد. ضمنا هر گونه مسئولیت حقوقی و جزایی از این جهت متوجه کاربر سفارش دهنده خواهد بود. چنانچه کاربر راننده جا به جایی چنین مرسولاتی را بر عهده بگیرد، دفتر ضمن لغو عضویت وی حق پیگیری از طریق مراجع قضایی را خواهد داشت.

4-7- مرسولۀ کاربر سفارش دهنده باید متناسب با جعبۀ موتورسیکلت بوده به نحوی که متعارف محسوب و ابعاد، حجم، وزن، خطرناک بودن، و نوع آن متناسب با وزن و شرایطی باشد که از طرف کارخانۀ سازندۀ موتور سیکلت تعیین شده باشد و حمل بار بدون توجه به ظرفیت موتور از نظر دفتر تخلف محسوب می‌شود.

5-7-  مرسولۀ کاربر سفارش دهنده باید حداکثر ۲۵ کیلوگرم و حداکثر ابعاد ۴۵*۴۵*۴۵ باشد.

6-7-  کاربر راننده پس از اعلام قبولی تقاضای سفارش دهنده ملزم به انجام سرویس تا رسیدن به مقصد می‌باشد مگر در موارد ضروری و با عذر موجه که در این خصوص می‌بایست کاربر راننده دفتر را نسبت به عذر موجه خود و ادامه سرویس توسط شخص دیگر که دفتر معرفی خواهد کرد، مطلع نماید

7-7- در هر صورت کاربر راننده مجاز به عدم پذیرش بارهای همراه کاربر سفارش دهنده به شرح فوق می‌باشد. در صورتی که در ابتدای پیک، کاربر راننده از محتویات بار همراه کاربر سفارش دهنده اطلاع نداشته باشد و در حین پیک نسبت به محتویات بار همراه کاربر سفارش دهنده اطلاع پیدا کند، در حین پیک مجاز به قطع و لغو پیک می‌باشد. در این صورت کاربر راننده مکلف به اعلام گزارش فوری موضوع به دفتر و مراجع انتظامی می‌باشد.

8-7-  پذیرش مرسوله از اشخاص ثالث که در اپلیکیشن آی کلیک به عنوان کاربر سفارش دهنده تعریف نشده‌اند ممنوع است و کاربر راننده حق دریافت و تحویل مرسوله را نخواهد داشت. در صورت عدم رعایت، تمام مسئولیت‌های ناشی از این تخلف برعهدۀ کاربر راننده می‌باشد و از این جهت هیچ مسئولیتی متوجه دفتر نخواهد بود و دفتر حق دارد نسبت به قطع دسترسی اقدام و مبادرت به پیگیری قانونی از جمله مطالبۀ خسارت از شخص متخلف نماید.

9-7-  چنان چه کالایی متعلق به کاربر سفارش دهنده نزد راننده باقی بماند کاربر راننده مکلف است پس از آگاهی از این مسئله در اسرع وقت به دفتر اطلاع رسانی نماید و کالا به صورت امانت به مدت یک هفته نزد کاربر راننده باقی می‌ماند و در محل مورد توافق کاربر راننده و کاربر سفارش دهنده و تحت نظارت و پیگیری دفتر، کالا به کاربر سفارش دهنده تحویل می‌گردد. چنان چه کاربر راننده و کاربر سفارش دهنده بر سر قیمت تحویل کالا توافق ننمایند بایستی از دفتر درخواست کنند که هزینۀ آن را محاسبه و اطلاع رسانی نماید و دفتر وظیفه‌ای در تحویل گرفتن و تحویل دادن کالای مذکور در ظرف یک هفته ندارد و در صورتی که بعد از یک هفته کاربر سفارش دهنده جهت دریافت کالای مذکور اقدام ننماید کاربر راننده آن را به دفتر تحویل خواهد داد و هیچ گونه ادعایی از جانب کاربر سفارش دهنده مبنی بر سرقت یا نقص یا عیب کالا علیه دفتر مسموع نخواهد بود.

10-7 – پذیرش مرسوله از اشخاص زیر ۱۸ سال ممنوع است و کاربر راننده حق دریافت و تحویل مرسوله را نخواهد داشت. در صورت پذیرش، تمام مسئولیت‌های ناشی از این تخلف بر عهدۀ کاربر راننده می‌باشد.

11-7-  کاربر راننده متعهد و مکلف می‌باشد در زمان تحویل مرسوله به گیرنده ثبت شده در اپلیکیشن، امضاء و تائیدیۀ نامبرده را نسبت به تحویل صحیح و سالم مرسوله اخذ نماید و گیرندۀ مرسوله نیز در صورت تحویل مرسوله ملزم به امضاء و تائید به تحویل صحیح و سالم بودن مرسوله می‌باشد. . پرداخت هرگونه خسارت وارد شده به مرسوله، منوط به اعلام خسارت در زمان تحویل مرسوله است. گیرندۀ مرسوله باید بسته ارسالی را در زمان دریافت، بررسی و سپس امضای دریافت مرسوله را بر روی اپلیکیشن ثبت کند. بعد از دریافت امضاء، دفتر هیچ مسئولیتی در قبال اعلام خسارت بر عهده ندارد. در صورت عدم تمایل تحویل گرفتن مرسوله توسط گیرنده ثبت شده در اپلیکیشن در مقصد به هر دلیلی اعم از دیر رسیدن مرسوله، ورود خسارت به آن، باز شدن مرسوله و غیره و یا عدم شناسایی گیرنده در آدرس اعلامی کاربر سفارش دهنده، کاربر راننده ملزم به مطلع نمودن دفتر از این موضوع و بازگرداندن مرسوله به کاربر سفارش دهنده با هماهنگی دفتر و در صورت عدم پذیرش کاربر سفارش دهنده ملزم به نگهداری آن در نزد خود در ظرف یک هفته و پس از آن تحویل به دفتر تا تعیین تکلیف نهایی توسط واحد پاسخگوئی به شکایات دفتر یا مراجع ذیصلاح دیگر می‌باشد. مخارج و هر نقص و عيب به عهدۀ کاربر سفارش دهنده خواهد بود و در این خصوص هر گونه ادعایی نسبت به عدم تحویل مرسوله توسط کاربر راننده و دفتر به گیرندۀ مرسوله یا سفارش دهنده مردود و غیر قابل استماع می‌باشد.

12-7- کاربر راننده مکلف به بررسی مرسوله مطابق با سفارش ثبت شده در اپلیکیشن آی کلیک در زمان تحویل آن از کاربر سفارش دهنده می‌باشد و پذیرش مرسوله توسط کاربر راننده دلیل بر مجاز بودن محتویات آن و استاندارد بودن برای حمل با موتور سیکلت می‌باشد و چنانچه در زمان حمل به عللی خارج از ارادۀ کاربر راننده مانند توقف و بررسی توسط مرجع انتظامی، افتادن اتفاقی بار و مشخص شدن محتویات آن یا غیره کاربر راننده متوجه خلاف قانون بودن مرسوله و نقض تعهدات کاربر سفارش دهنده از مقررات و شرایط این سند گردد، مکلف به قطع و لغو حمل مرسوله و اعلام مراتب به دفتر و بنا به مورد به مرجع انتظامی می‌باشد.

13-7–چنانچه مرسوله به نحوی بسته بندی گردیده که محتویات آن قابل رویت نباشد کاربر سفارش دهنده مکلف است در سامانۀ کلیک محتویات مرسوله را ثبت کرده و مسئولیت ناشی از اظهارات خود را بر عهده گیرد. دفتر در قبال محتوای غیر قابل رویت مرسوله‌ها هیچ مسئولیتی ندارد و هر گونه مسئولیت ناشی از ارسال بسته‌های حاوی اقلام مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران، بر عهدۀ کاربر سفارش دهنده و پاسخگویی در قبال آن در کلیه مراجع اداری، انتظامی و قضایی مستقیما به عهدۀ ایشان است. همچنین کاربر سفارش دهنده باید خساراتی که به سبب این امر به دفتر وارد شده است را نیز جبران نماید.

14-7-  جهت ارسال مرسوله‌هایی که نیاز به احراز هویت گیرنده مرسوله باشد، لازم است سفارش دهنده در سامانۀ کلیک این موضوع را متذکر شود. در غیر این صورت دفتر مسئولیتی در قبال احراز هویت گیرنده مرسوله در آدرس اعلام شده ندارد.

15-7-  کاربر سفارش دهنده متعهد می‌باشد در صورت داشتن بار نامتعارف و هر گونه پرنده یا حیوانات دیگر، موضوع را قبل از توافق بر حمل مرسوله به کاربر راننده اعلام کند. در غیر اینصورت چنانچه پس از پذیرش درخواست سفارش دهنده و عزیمت کاربر راننده به نقطه مبدا، کاربر راننده مواجه با موارد فوق شود، مجاز به لغو (امتناع از انجام پیک) بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده و هزینۀ پیک برعهدۀ کاربر سفارش دهنده است.

16-7- کاربر راننده متعهد می‌گردد با رعایت کامل امانت داری و در اسرع وقت مرسوله را به گیرنده برساند.

17-7- چنانچه فرستنده یا گیرنده مرسوله بخواهد مرسوله دریافتی به آدرس مبدا بازگردد بایستی به وسیله حساب کاربری خود از طریق سامانۀ کلیک و پرداخت هزینه اقدام نماید و کاربر راننده هیچ مسئولیتی در جهت بازگرداندن مرسوله به مبدا ندارد.

18-7- شیوۀ جبران خسارت به این صورت است که اگر مرسوله به طور کامل از بین رفته باشد معادل ارزش اظهار شده بسته در هنگام ثبت سفارش، خسارت پرداخت خواهد شد و اگر خسارت جزئی باشد پرداخت خسارت متناسب با آسیب وارد شده خواهد بود.

 

ماده 8موارد فنی.

۸-۱- کاربران حق ندارند هیچگونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد (Source Code) نرم‌افزارهای کلیک شامل دیکامپایل(Decompile) ، مهندسی معکوس(Reverse Engineering) یا فعالیت‌های مشابه انجام دهد، مگر اینکه اجازۀ چنین کاری به صورت قانونی صادر شده باشد.

۸-۲- پرداخت خسارت فقط در صورت احراز آسیب فیزیکی ناشی از حمل نامناسب مرسوله صورت می‌گیرد.

3-8– کاربران مجاز نیستند با استفاده از روش‌های Framing یا Mirroring یا روش‌های دیگر نسخۀ دیگری از خدمات آی کلیک را روی سرورهای دیگر ارائه کنند. همچنین کاربر مجاز نیست در نرم‌افزار آی کلیک یا در روش ارائۀ خدمات تغییر یا اخلالی ایجاد کند.

4-8-  چنان چه تلف یا نقص مرسوله ناشی از عیب ذاتی کالا یا سایر عیوبی که هیچ ارتباطی با حمل آن نداشته یا مستند به کاربر سفارش دهنده يا گیرنده ويا ناشي از تعليماتي بوده كه يكي ازآنها داده‌اند یا بسته بندی نادرست کاربر سفارش دهنده یا مرسوله ‌های نا متناسب برای حمل با موتور سیکلت و یا مرسوله های سریع الفساد باشد، دفتر هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

5-8- کاربران حق ندارند نرم‌افزار یا اسکریپتی با هدف ایندکس گذاری (Indexing)، مطالعه یا هر گونه فعالیت داده‌کاوی روی خدمات اجرا کنند.

6-8- اگر بسته بندي عيب ظاهري داشته وکاربر راننده موتور سیکلت مرسوله را بدون قيد عدم مسئوليت قبول كرده باشد شخصا مسئول آن خواهد بود و دفتر از این جهت هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

7-8 – کاربران حق ندارند هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیر متداول به هیچ بخش از سامانۀ آی کلیک یا سامانه‌های مرتبط با آی کلیک انجام دهند.

8-8- چنان چه تلف، نقص یا سرقت مرسوله ناشی از تقصیر یا قصور کاربر راننده باشد مسئولیت تماما متوجه کاربر راننده بوده و کاربر راننده ملزم به جبران خسارت وارده به دفتر بوده و دفتر حق لغو عضویت وی را خواهد داشت.

9-8- دفتر در قبال پرداخت خسارت برای مرسوله‌هایی که ارزش آن‌ها اظهار نشده باشد هیچ مسئولیتی ندارد.

10-8- پرداخت خسارت به بسته‌هایی که محتوای آن ها قابل رویت نیست فقط در صورت وجود علائم ضربه و آسیب فیزیکی به بسته بندی قابل پرداخت است..

11-8- دفتر ممکن است در شرایطی به کاربران اجازه دهد که در وب سایت، نرم‌افزار موبایل و یا سایر بخش‌های این سامانه، عکس، متن، فایل صوتی، فایل تصویری یا فایل‌های مشابه منتشر کنند. مالکیت هر مطلب (شامل متن، عکس، فایل صوتی، فایل تصویری و …) که به این شکل در خدمات ثبت شود همچنان متعلق به کاربران خواهد بود. اما با ثبت آنها در خدمات‌ مرتبط به کلیک کاربران این حق را به آی کلیک می‌دهند که آنها را در هر مکان و هر زمانی به صورت دیجیتال یا چاپی برای هر نوع کاربردی منتشر کند. همچنین دفتر مجاز است حق انتشار این مطالب را به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر منتقل کند.

12-8 – کاربران حق ندارند هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیر متداول به هیچ بخش از سامانۀ آی کلیک یا سامانه‌های مرتبط با آی کلیک انجام دهند.

ماده 9محتوای تولید شده توسط کاربران

1-9- آی کلیک ممکن است در شرایطی به کاربران اجازه دهد که در وب سایت، نرم‌افزار موبایل و یا سایر بخش‌های این سامانه، عکس، متن، فایل صوتی، فایل تصویری یا فایل‌های مشابه منتشر کنند. مالکیت هر مطلب (شامل متن، عکس، فایل صوتی، فایل تصویری و غیره) که به این شکل در خدمات ثبت شود همچنان متعلق به کاربران خواهند بود. اما با ثبت آنها در خدمات‌های مرتبط به آی کلیک کاربران این حق را به آی کلیک می‌دهند که آنها را در هر مکان و هر زمانی به صورت دیجیتال یا چاپی برای هر نوع کاربردی منتشر کند. همچنین آی کلیک مجاز است حق انتشار این مطالب را به اشخاص یا دفتر‌های دیگر منتقل کند.

2-9- دفتر در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد حضور یک کاربر (راننده یا سفارش دهنده) می‌تواند برای دفتر یا سایر سفارش دهندهان یا رانندگان خطرناک باشد یا مطلوب نباشد، طبق صلاحدید و تشخیص خود حق حذف دسترسی کاربر مذکور به خدمات آی کلیک را دارد. در این صورت، کاربر حق طرح هیچگونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت.

 

ماده 10- قطع خدمات

1-10-در صورت تخلف کاربران از قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و شرایط این سند و هر اعمال و رفتاری که حضور یک کاربر (راننده یا سفارش دهنده) را برای دفتر، سایر کاربران و اشخاص ثالث خطرناک نماید و یا مطلوب نباشد، دفتر طبق صلاحدید و تشخیص خود نسبت به حذف دسترسی کاربر مذکور از خدمات دفتر اقدام خواهد نمود. در این صورت، کاربر حق طرح هیچگونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت.

2-10-  کاربران توافق می‌کنند جهت مبادلۀ آسان اطلاعات، همۀ تغییرات و الحاقیه‌های قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، ارسال اخطاریه و ابلاغیه‌های مربوط به دفتر، از طریق سامانه آی کلیک بعمل آید و کاربران ضمن پذیرش اطلاع از شرط و روند اجرایی آن موافقت خود را نسبت به اعمال شرط مذکور اعلام می‌کنند.

3-10- مسئولیت حفظ و حراست از حساب کاربران برعهدۀ کاربر مذکور بوده و وی ضمن پذیرش این مسئولیت، همۀ داده پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیام‌های ارسال شده از ناحیۀ نامبرده غیر قابل استماع و مردود است.

4-10 – کاربران می‌پذیرند هر گونه رویه، اشکال، عبارات مبین تائید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیام‌های صادره از طرف دفتر به منزله امضا الکترونیکی و قبولی محسوب می‌شود و هر گونه ادعائی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیر قابل استماع و مردود است.

5-10- کاربران با عضویت در خدمات آی کلیک قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سامانۀ رایانه‌ای و الکترونیکی اعلام می‌کنند.

ماده 11توافق از راه دور

1-11- کاربران توافق می‌کنند جهت مبادلۀ آسان اطلاعات، همۀ تغییرات و الحاقیه‌های قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، ارسال اخطاریه و ابلاغیه‌های مربوط به کلیک، از طریق سامانه آی کلیک بعمل آید و کاربران ضمن پذیرش اطلاع از شرط و روند اجرایی آن موافقت خود را نسبت به اعمال شرط مذکور اعلام می‌کنند.

2-11- مسئولیت حفظ و حراست از حساب کاربران برعهدۀ نامبردگان بوده و کاربران ضمن پذیرش این مسئولیت، همۀ داده پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیام‌های ارسال شده از ناحیۀ نامبرده غیر قابل استماع و مردود است.

3-11-  کاربران می‌پذیرند هر گونه رویه، اشکال، عبارات مبین تائید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیام‌های صادره از طرف آی کلیک به منزله امضا الکترونیکی و قبولی محسوب می‌شود و هر گونه ادعائی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیر قابل استماع و مردود است.

4-11- کاربران با عضویت در خدمات آی کلیک قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سامانۀ رایانه‌ای و الکترونیکی اعلام می‌کنند.

ماده 12تصدیقات قراردادی

کاربر راننده در کمال صحت عقل و اراده اقرار می‌نماید واجد تمامی شرایط قانونی و قراردادی نسبت به استفاده از خدمات دفتر به منظور انجام موضوع قرارداد از جمله عدم سوء پیشینه، عدم اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی و همچنین عدم استعمال و مصرف آنها بوده و همچنین کاربران اقرار می‌نمایند کلیه اظهارات، اعلامات، تائیدیه‌ها و محتویات و مندرجات اسناد و مدارک ارائه شده و اطلاعات اعلامی به دفتر و هر آنچه که در آینده اعلام و ارائه می‌گردد منطبق با واقع و حقیقت می‌باشد. در صورتیکه به هر دلیل اعم از اعلام مراجع و اشخاص خلاف اظهارات کاربران اعلام یا احراز گردد، دفتر محق می‌باشد ضمن غیر فعال نمودن دائمی کاربر خاطی و به جهت تخلف نامبرده از موارد فوق نسبت به مطالبۀ مبلغ ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بعنوان خسارت و وجه التزام این شرایط و مقررات اقدام نماید. وصول تمام یا قسمتی از خسارت و وجه التزام فوق از اعتبار ریالی کاربر نزد دفتر بلامانع می‌باشد.

©کپی رایت تمامی حقوق مادی و معنوی این سرویس (وب سایت و اپلیکیشن های موبایل) متعلق به ایده گزین ارتباطات روماک (آی کلیک) است.

  • استخدام راننده
  • هدیه ها
  • دانلود اپلیکیشن
Call Now Buttoncall